We hebben in de loop der jaren al op veel plekken een vakantiewoning gehuurd, en dit was in alle opzichten misschien wel onze beste ervaring! Echt een hele mooie woning op een bijzonder mooie plek. Heerlijk rustig en toch op korte afstand van Maastricht. En verder is Zuid-Limburg natuurlijk een schitterende omgeving. Last but not least: José en Marcel zijn oprecht vriendelijk en gastvrij.


