Van 12 t/m 19 juni in dit prachtige, gezellige huisje geweest samen met mijn man en moeder, zo gastvrij met lekkere vlaai bij aankomst en een flesje vlierbloesemsiroop bij weggaan! Heerlijke bedden, goed bankstel, alle netten op tv, handdoeken, theedoeken, gewoon alles is er, zo verzorgd, onze complimenten!!
We gaan dit zeker aanbevelen!!


