Al jaren komen wij met Pinksteren met onze kleine familie in jullie prachtige vakantiewoning. Voor ons is het heel geschikt omdat het huis drie slaapkamers en drie badkamers heeft. Dat biedt voldoende privacy. Het huis is compleet ingericht en heeft een heerlijke koffiemachine.
Als het weer een beetje meezit kun je er in alle rust en privacy buiten eten. De ligging is perfect. Goed uitgangspunt voor alles wat het Zuid Limburgse te bieden heeft.
Twee jaar geleden namen José en Marcel het over en hielden we even ons hart vast: Zouden we er nog wel terecht kunnen? Zouden deze mensen net zo aardig zijn als Nina en Dick?
JA! Zeer gastvrij, een heerlijke Remigiusvlaai (onze lievelingsvlaai) in de koelkast, gemakkelijk te bereiken voor als er wat is en we hadden het geluk eigen gemaakte limonade te mogen proeven.
Een fijner plekje hebben wij tot nu toe nog niet kunnen vinden in Zuid Limburg.


