1 week (29 april - 6 mei) vakantie in jullie prachtig vakantiehuis. Echt super en van alle gemakken voorzien. Ook een hartelijk welkom met vlaai, koffie en verse eitjes. Het voelt hier echt als thuiskomen. De kinderen hebben erg genoten van de kippen en schaapjes. Ook wij hebben het erg naar ons zin gehad in dit super schoon huis.
Hartelijke bedankt.
Gerwin en Henriette, Roan en Julia
Ab en Wilma


