Een midweek (21-25 maart 2022) in jullie prachtige vakantiehuis doorgebracht. En wat voor een week....
Elke dag 20 graden, zon, geen wind, super dus!
Een aantal mooie dag routes gelopen en de woensdag ter afwisseling een route door de Voerstreek en richting Gulpen gefietst.
Na elke dagtocht nog kunnen nagenieten op jullie perfect gelegen terras! Met steeds bezoek van de schapen en kippen 🙂
Bedankt!
Groet Arjen en Marjan


