Eind april/begin mei zijn we een midweek hier geweest.
De gastvrijheid van Nina en Dick, het prachtige verblijf en de omgeving maakt dat we hier telkens met heel veel plezier terugkomen.
Wat een rust en luxe om ons heen.
Het gastenverblijf is van alle gemakken voorzien,en ademt huiselijkheid en warmte uit.
Een geweldige plek om tot rust te komen.
Ondanks dat we de omgeving onderhand goed kennen,ontdekken we nog steeds nieuwe dingen in het mooie Zuid Limburg.
We hebben weer prachtige wandelingen kunnen maken en heerlijk gegeten in de restaurants en kroegjes in de omgeving.
Nina en Dick, wat hebben jullie er iets moois van gemaakt.
Bedankt voor jullie gastvrijheid en graag tot ziens!


