Vriendelijke ontvangst met koffie en verse vlaai. Geweldig mooi huis (met een gezellig boeketje verse bloemen op tafel) met alles wat je nodig hebt. Sfeervol, en heel fijn dat elke kamer een eigen badkamer heeft.
's Morgens even op de fiets of wandelend naar de bakker verse broodjes halen, heerlijk.
Wij hebben veel gewandeld en gefietst. De omgeving is prachtig!
Een plek om zeker nog eens terug te komen.


