Bitseelberch

Gasten

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
Jan, Trudy, Evert, Marje, Carle en Gert schreef op 20 april, 2015 om 20:06
Heerlijk rustig, van alle gemakken voorzien en toch alles in de buurt. Het weekend van 10 april hebben wij met z\'n zessen (drie stellen 50+) doorgebracht in deze precies op maat zijnde vakantiewoning. s\' Avonds buiten eten, s\' morgens binnen ontbijten, een keuken waar niets aan onbreekt , van alle gemakken voorzien. De ruime kamers met goede bedden, misschien wel het belangrijkste criterium, en mooi afgewerkte badkamer geven een ieder voldoende privacy om ook even op je zelf te kunnen zijn. Maar ook zeer belangrijk ... van alles in de buurt. Veel gewandeld, door de heuvels van de Voerstreek, wat ook met een waterig zomnetje door de wolken prachtige plaatjes opleverde. Daarna aangeland bij Lambiek waar een keur van Belgische specialiteiten gerstenat, of van andere graansoorten of vruchten, zelf de meest verstokte niet bier drinkers overstag deed gaan om wat te proeven. Daarna op advies van Nina en Dick bij Moeder de Gans, heerlijk gegeten, een belevenis op zich. En dan, na weer heerlijk geslapen te hebben en s\'ochtends zelf de eitjes geraapt te hebben voor het ontbijt, het weekend afgesloten met een mooie wandeling in de lekkere zon langs de Geul vanuit Epen. Kortom, voor elk wat wils maar vooral een heerlijke uitvalsbasis voor al dat moois en waar het aan het eind van de dag weer als thuiskomen is. N.B. wel zelf de koelkast vullen, ook net als thuis. Nina en Dick, bedankt en tot een volgende keer. Groetjes, Jan & Trudy, Evert & Marja en Carla & Gert
Even geduld...