We hebben genoten van het midweekje! Prachtig huisje met alle comfort en gastvrijheid. Een warm ontvangst met té lekkere Limburgse vlaai, heerlijke koffie (Jura-koffiemachine), opgemaakte bedden en handdoeken.
De omgeving is prachtig: mooie wandelroutes, allerlei ATB-routes, idyllische dorpjes etc. Kortom, een plekje om te onthouden!


