In het weekend van 12 tot en met 15 februari 2021 hebben we met onze drie dochters genoten van dit gezellige onderkomen in het mooie heuvelachtige en besneeuwde Limburgse landschap. Zaterdag was het nog erg koud in Valkenburg, maar zondag scheen de zon en hebben we heerlijk gewandeld in Slenaken (route 13 van staatsbosbeheer). Echt even weg geweest en binnen heerlijk geslapen en gecocoond. Alles is tip top verzorgd en sfeervol ingericht. Ook in de lente of zomer lijkt ons dit een prachtige plek, omdat je dan ook lekker buiten kunt zitten en genieten van de prachtige omgeving. Hele vriendelijke en toegankelijke eigenaren.


