Met ons gezin 2 weken zomervakantie doorgebracht in vakantieverblijf Bitseelberch. Dit waren onze ervaringen:
- Dick en Nina zijn heel gastvrij, het heeft ons aan niets ontbroken.
- Het huis is gezellig en comfortabel ingericht.
- In de tuin zijn heerlijke plekjes te vinden, zowel in de zon als in de schaduw.
- Het was leuk om vrijwel dagelijks verse eitjes te kunnen rapen uit het kippenhok.
- Het huis ligt op een prachtig plekje in een schitterende omgeving.
We kunnen iedereen dan ook een verblijf in Bitseelberch aanraden!


