Van 29 juni tot en met 6 juli waren we te gast op de Bitseelberch en wat hebben we het er heerlijk gehad. Het weer was ook geweldig, waardoor we grotendeels buiten hebben geleefd. De grote tafel in de tuin verhuisde af en toe van plekje om fijn in de schaduw van de boom te kunnen zitten. Ontbijten, lunchen en dineren, het kon allemaal in de heerlijke tuin, die we voor onszelf hadden. Iedereen genoot van de fantastische douche, konden ook allemaal tegelijk aan, heel fijn. Het contact met Nina en Dick was heel ontspannen en gezellig. Fijn dat we ook nog schone handdoeken kregen in de week. Vanuit het huis hebben we lekker veel ondernomen en dat kon vaak te voet, wat goed paste in ons “wijnwandelthema”. Kortom een heerlijke plek om met 3 stellen te verblijven. Denk dat we nog wel een keertje terug komen.
Groeten uit Leiderdorp


