Een bericht voor Nina en Dick van Bitseelbergh.
Fijne ontvangst door een goedlachse Nina voelt direct als een warm welkom. Wat hebben wij genoten van jullie prachtig verblijf, alles er op en er aan, fijne bedden, goed sanitair op iedere kamer, genoten van de kippen(eieren) en niet te vergeten labrador Jansen met zijn slingerkont en altijd goed gemutst. Veel kunnen fietsen, marktjes en klooster bezocht, dagje Maastricht.
Alles was naar wens en hopen nog een keer van jullie huis en gastvrijheid en Limburgs land te mogen genieten.
11 mei tot 18 mei 2018


