Beste Dick,
Wij verbleven in de week van 21 september in jullie gastenverblijf! Normaal gesproken doen we ieder jaar een stedentripje ergens in Europa, maar door het Corona-virus kozen we dit jaar voor een vakantie in Nederland.
Via een tip kwamen we bij jullie terecht en het was nog mooier dan we verwacht hadden. Wat een prachtig verblijf hebben jullie in een meer dan prachtige omgeving! Jullie verblijf is met zorg en smaak ingericht, heel erg sfeervol. En door de kippen, schaapjes en appelbomen in de tuin is het nog gezelliger. We werden ontvangen met een heerlijke Limburgse Vlaai. We hebben veel gewandeld in de omgeving en er zijn genoeg plekjes om lekker te eten en drinken. We hebben ontzettend genoten! Jullie verblijf is een echte aanrader!
Groetjes Anita, Corina en Angela


