Bitseelberch

Gasten

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
Angela Van der Borst uit Etten-Leur schreef op 3 oktober, 2020 om 20:37
Beste Dick, Wij verbleven in de week van 21 september in jullie gastenverblijf! Normaal gesproken doen we ieder jaar een stedentripje ergens in Europa, maar door het Corona-virus kozen we dit jaar voor een vakantie in Nederland. Via een tip kwamen we bij jullie terecht en het was nog mooier dan we verwacht hadden. Wat een prachtig verblijf hebben jullie in een meer dan prachtige omgeving! Jullie verblijf is met zorg en smaak ingericht, heel erg sfeervol. En door de kippen, schaapjes en appelbomen in de tuin is het nog gezelliger. We werden ontvangen met een heerlijke Limburgse Vlaai. We hebben veel gewandeld in de omgeving en er zijn genoeg plekjes om lekker te eten en drinken. We hebben ontzettend genoten! Jullie verblijf is een echte aanrader! Groetjes Anita, Corina en Angela
Even geduld...