Het oorspronkelijke plan was Italië, maar door alle corona ellende besloten we om dit jaar in Nederland te blijven. We hebben een fantastische week gehad in het Zuid Limburgse landschap wat niks onderdoet voor bijvoorbeeld Frankrijk, wat een prachtige omgeving. Het huis van Dick en Nina is van alle gemakken voorzien en met veel liefde en aandacht ingericht. Mooier dan de foto's! Onze dochter van anderhalf heeft met veel plezier 's ochtends eieren geraapt en vrienden gemaakt met de schaapjes. Het terras van restaurant de Plank, op loopafstand van het huis, heeft een prachtig uitzicht en lekker eten. Dick en Nina zijn zeer gastvrij en hartelijk en geven je alle ruimte. Bedankt en tot de volgende keer!


