Het weekend van 5 Juni verbleven wij in jullie huisje en het was helemaal TOP, we werden hartelijk ontvangen door jullie schoondochter en door meneer Jansen (de hond).
Supermooie omgeving en bij binnenkomst was het meteen Wauw en stond er ook een heerlijke vlaai voor ons op tafel.
Wij waren met drie stellen en de mannen fietsen elk jaar mee met Limburgs Mooiste.
Voor ons was dit het eerste huisje met drie aparte slaapkamers met douche/wc.
Het was allemaal zo goed dat we alweer gereserveerd hebben voor 2021,
Graag tot dan,
Groeten Pierre en Anjo


