Bitseelberch

Gasten

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
Gaasbeek uit Ommen schreef op 6 november, 2017 om 18:29
Met mijn gezin in de afgelopen herfstvakantie hier een midweek onze vakantie gevierd. Het was onze tweede keer en dat zegt genoeg..... Heerlijke vakantiewoning, gezellig, knus en van alle gemakken voorzien!! Keurig, schoon en netjes onderhouden. De ruime tuin met kipjes zijn top voor de Kids... Volgend jaar met schaapjes erbij.... We kunnen niet wachten. Dick en Nina zijn erg gastvrij, laagdrempelig en vriendelijk. Zonder dat het opdringerig overkomt. We komen weer terug!! Groetjes, Marko en Barbara En de drie boys
Even geduld...