Met mijn gezin in de afgelopen herfstvakantie hier een midweek onze vakantie gevierd.
Het was onze tweede keer en dat zegt genoeg..... Heerlijke vakantiewoning, gezellig, knus en van alle gemakken voorzien!!
Keurig, schoon en netjes onderhouden.
De ruime tuin met kipjes zijn top voor de Kids... Volgend jaar met schaapjes erbij.... We kunnen niet wachten.
Dick en Nina zijn erg gastvrij, laagdrempelig en vriendelijk. Zonder dat het opdringerig overkomt.
We komen weer terug!!
Groetjes,
Marko en Barbara
En de drie boys


