13 maart tot 16 maart.
Wij hebben een heerlijk weekend gehad. Super mooi huisje en ook de locatie helemaal goed.
En wat een mazzel dat het weekend alle horeca nog open was. Heerlijk op terrasje in Maastricht gezeten en bij het Hijgend Hert gewandeld en vlaai gegeten.
Hoop maar dat jullie niet al teveel last van al dat corona gedoe krijgen. Hier wordt er vooral nog heel veel gehamsterd.
mvg Sietske


