Wij verbleven tijdens de jaarwisseling in jullie mooie huisje en dat was héérlijk. Geen vuurwerkoverlast maar lekker rustig. Het huisje is in de wintermaanden ook comfortabel en lekker warm.
De omgeving heeft ons aangenaam verrast. Prachtige wandelingen hebben we gemaakt en ook culinair kom je zeker aan je trekken. Alles is eigenlijk al een keer gezegd in de eerdere reviews. Zelf zullen we niet zo snel meer terugkomen want zoals jullie weten zijn we in afwachting van een pupje en honden zijn helaas niet toegestaan. Maar we zullen jullie fijne huisje zeker aanraden.


