Beste Dick wij verbleven van 22 tot en met 29 november bij jullie. We hebben genoten van de heerlijke taart bij ontvangst. Niets was jullie teveel. Als er wat was kon je aankloppen. Wij hadden een stamper nodig om een stamppot te maken en daar kwam de stamper aan. De kamers waren netjes en heerlijk dat ieder een eigen douche en toilet had. De omgeving was prachtig. Ook de kippen en schaapjes waren een leuke aanvulling voor ons kleinkinderen. Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt voor jullie gastvrijheid


