Hallo Dick, We zijn deze morgen nog komen aankloppen voor we vertrokken maar jullie waren niet thuis. We zijn dan maar vertrokken zonder gedag te zeggen. Ik wil nog kwijt dat we een prachtig weekend gehad hebben bij jullie! Alles was tip top en iedereen was laaiend enthousiast over het huisje. Alvast bedankt en hopelijk tot nog eens. Mvg, Geert, Valerie, Franky, Sabine, Fabian en Els 14 mei 2017


