Voor de 2e maal dit jaar van 30 sept. tot 7 okt. met onze dochters een weekje Bitseelberch in Slenaken.
Deze keer in verband met onze 40e trouwdag.
Een warm welkom met een heerlijke vlaai van de bakker uit het dorp en met jullie gastvrijheid is het weer een mooie week geweest.
Ook nogmaals bedankt voor de heerlijke bonbons die we van jullie kregen op onze trouwdag, ze hebben Ulft niet gehaald!
Aai aan Jansen!
Tot een volgende keer.
erna en henk jan uit Ulft.
marloes en evelien uit Varsseveld.


