Augustus 2019 We hebben twee heerlijke weken doorgebracht in jullie gezellige huisje. De ontvangst was super met vlaai en verse eitjes. Onze jongste zoon vond het geweldig dat hij de kipjes mocht voeren en elke dag verse eitjes kon rapen. In de omgeving was er ook met twee tieners volop te beleven. Van kajak tot klimbos, kastelen en grotten bezoeken en heerlijke wandelen. Mondo Verde was erg leuk en natuurlijk alle stadjes in de buurt. Bedankt voor jullie gastvrijheid!


