24 juni tot 5 juli
Voor de 2e keer een heerlijke vakantie bij jullie gehad in een geweldig gezellig huisje, met heerlijke slaapkamers en douches. Niets is jullie teveel om de gasten het naar hun zin te maken. Bij aankomst heerlijke vlaai, lekkere aardbeien en eieren van jullie kippen. Top! Een prima plek om tot rust te komen en wij hadden ook geweldig weer! Tot de volgende keer👌👍


