Wij zijn een weekend (juli 2019) hier geweest.
Het is een mooie schone accommodatie en wij vonden het prettig dat elke slaapkamer een eigen douche en toilet heeft. Het is rustig gelegen met een mooie tuin erbij en een schuur voor onze fietsen. De kippen zorgen voor verse eieren bij het ontbijt. Vriendelijke mensen. Een aanrader dus en zeker voor herhaling vatbaar.


