Beste Dick en Nina,
Wat een sfeer- en bijzonder smaakvol ingericht gastenverblijf hebben jullie.
Wij hebben met ons gezin genoten van onze vakantie bij jullie in Slenaken. Dank voor jullie gastvrijheid, we komen zeker weer eens terug!!!
Hartelijke groet,
Arend, Jolanda, Bart (16) en Yente (12) uit Ruurlo
29 juli 2016


