Mei 2016
Het is ons prima bevallen hier in het diepe zuiden van Limburg.Een prachtige omgeving, en vooral een prachtig onderkomen in het gastenverblijf Bitseelberch waar we hartelijk werden verwelkomt,en op Limburgse vlaai werden getrakteerd.Het gastenverblijf is van alle gemakken voorzien veel prive' en voldoende parkeerplaats. En het ligt heel centraal tussen Nederland,België en Duitsland.Dus een aanrader!!!!!!Wij komen vast nog wel een keer terug.


