Beste Nina en Dick, jullie mooie website nodigde ons direct uit tot het boeken van de Bitseelberch.(1-8 april 2016).
Een warm en hartelijk welkom met een heerlijke vlaai v.d. bakker uit het dorp.
Al jaren liefhebbers van Slenaken en omgeving en dit jaar een weekje bij jullie.
Heerlijk......de landelijke rust, de plek, de kippen(lekkere verse eitjes die we mochten rapen), de schapen, het smaakvol ingerichte huis om je direct thuis te voelen. En bovenal jullie gastvrijheid .
Groeten,
Erna,Henk Jan,Marloes en Evelien


