4 maart tot 7 maart 2016
Even een lang weekend eruit in Zuid-Limburg. Toevallig op deze vakantiewoning gestuit, wat een geluk! Heerlijk sfeervolle woning met uitzicht op een wei met schapen. Iedereen een eigen badkamer bij de slaapkamer, het 'hotelgevoel'. Het ontbrak ons aan niets. Ondanks het mindere weer hebben wij ons prima vermaakt in de woning, de natuur en Aken. Eigenlijk moeten wij nog een keer terug in voorjaar of zomer, zodat we ook heerlijk buiten kunnen eten! Een weekend is zo snel voorbij. Hartelijk dank Dick en Nina!


