In September hebben we van een heerlijk lang weekend genoten op de Bitseelberch. Met vijf golfvriendinnen naar het zuiden afgereisd. Ons doel: heerlijk te golfen en genieten van de omgeving. Helaas zaten de weergoden ons niet helemaal mee. Daarom des te meer genoten van het sfeervolle huis. Tussen de buien door ook nog lekker gewandeld. Top dat elke slaapkamer zijn eigen sanitair heeft en de bedden zijn heerlijk ruim. Ook de keuken was goed geëquipeerd. Gelukkig op zondag ook nog heerlijk, in de het zonnetje, in de tuin gelunched met de lekkernijen meegenomen van de zondagsmarkt in Aubel en met de verse eitjes van de kippen van het huis. Kortom een aanrader !!!


