Wij hebben onlangs een heerlijk weekend met ons gezin bij jullie doorgebracht. Overdag genoten van de prachtige natuur tijdens een lange wandeling en dan bij thuiskomst even bijkomen. Dan is ieders eigen slaapkamer die sfeervol is ingericht met allemaal eigen sanitair erg comfortabel. Daarna met z'n allen aan de ruime tafel genieten van al het lekkers wat we konden bereiden in de prima keuken. Een aanrader!
01-11-2015


