Een zeer gastvrij en warm onthaal door onze gastheer Dick. Een super mooie locatie met 3 hele mooie slaapkamers met ieder een eigen badkamer. De keuken heeft alles wat je kan wensen. Daarbij nog een mooie grote tuin en veel privacy. Ook de map met o.a. wandelroutes, fietsroutes, toeristische attracties, restaurants en bakker is tot in de puntjes verzorgd en anders vult de gastheer dit graag aan. Kortom een echte aanrader voor even weg met je gezin of met vrienden.
04-10-2015


