Bitseelberch

Gasten

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
Familie Doornberg schreef op 9 september, 2015 om 19:03
We hebben een week doorgebracht in het gastenverblijf de Bitseelberch. Samen met nog een stel We waren verrast door de mooie omgeving en de warme verwelkoming. De locatie was geweldig,ruim en heerlijk rustig. Het gastenverblijf was uitstekend. We hadden lekker de ruimte. Drie slaapkamers met sanitaire voorziening. De bedden waren lekker opgemaakt en sliepen heerlijk. Het linnengoed was prima voor elkaar. Het is heel mooi fietsen daar, naar allerlei omliggende plaatsjes. We hebben erg genoten en denken er zeker over om nog een keer naar deze mooie locatie terug te keren. Groetjes August en Everdien Doornberg
Even geduld...