We hebben 11 dagen doorgebracht in dit prachtige huis en deze geweldige omgeving van 20 tot 31 juli 2015.
Een genot,wat een mooi en sfeervol ingericht vakantiehuis van alle gemakken voorzien,ook de tuin eromheen is prachtig en voorzien van allerlei zitjes met prachtige uitkijk en uitzicht op de kippetjes.
Een heerlijk rustig plaatsje daar bovenop de schilberg.
Ook onze kinderen van 12 en 15 hebben genoten,er is ook zoveel te zien en te beleven in de omgeving,je kunt er heerlijk ontspannen,maar ook actief bezig zijn.
Aanraders zijn a go go,drielandenpunt,gaiazoo,steenkolenmijn,mergelgrotten en ga zo maar door...
Vergeet ook vooral niet om bij de Helenahoeve om een heerlijk ijsje te gaan!!dichtbij en echt voortreffelijk ijs.Mooi te combineren met een prachtige wandeling.
Nina en Dick zijn geweldige en gastvriendelijke mensen.
Nogmaals namens ons bedankt voor deze geweldige vakantie en de groeten aan jansen...


