Weekend half juli 2015
We hebben een heerlijk weekend in Limburg doorgebracht. Het gastenverblijf is prachtig. Het ligt heel mooi met een rustig uitzicht op de velden. Vanuit de Bitseelberch kun je gelijk genieten van het Limburgse landschap, te voet of met de fiets. Ook het gastenverblijf is fantastisch, hypermodern met toch een rustieke uitstraling en sfeer, omgeven door een wilde tuin. De gastvrijheid van Nina en Dick is de kers op de slagroom. Dank jullie voor een super begin van onze vakantie in Nederland.


