Bitseelberch

Gasten

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
Astrid, Ron, Puck en Otis schreef op 17 augustus, 2015 om 20:00
Weekend half juli 2015 We hebben een heerlijk weekend in Limburg doorgebracht. Het gastenverblijf is prachtig. Het ligt heel mooi met een rustig uitzicht op de velden. Vanuit de Bitseelberch kun je gelijk genieten van het Limburgse landschap, te voet of met de fiets. Ook het gastenverblijf is fantastisch, hypermodern met toch een rustieke uitstraling en sfeer, omgeven door een wilde tuin. De gastvrijheid van Nina en Dick is de kers op de slagroom. Dank jullie voor een super begin van onze vakantie in Nederland.
Even geduld...