Wat een prachtige omgeving, schitterend. Het verblijf is ons prima bevallen.
Goeie bedden, elke slaapkamer heeft een badkamer met douche en toilet ideaal.
We werden bij aankomst vriendelijk ontvangen door Dick, er stond voor ons een heerlijke vlaai klaar.
Lekkere ruime tuin, rust en gezelligheid, we hebben ook zeker gebruik gemaakt van de gas bbq..
Er is in de omgeving genoeg te doen, heerlijk wandelen, lekker uit eten, in 1 woord geweldig.. Wij hebben een goeie vakantie gehad..
lieve groetjes Ronald, Bianca, Michael en Danny uit Hilversum..
Dick en Nina, jullie mogen hier absoluut trots op zijn samen met jullie lieve hond Jansen..


