Bitseelberch

Gasten

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
Rinus Lia Richard Evelien Dion en Mauro schreef op 17 juni, 2015 om 23:02
Vrijdag 12 juni 2015 weer terug in de Bitseelberch. Het was ons zo goed bevallen dat wij deze keer met onze zoon, schoondochter en hun 2 jongens (5 en 6 jaar) onze kleinkinderen met elkaar weer wilden doorbrengen in jullie prachtige gastenverblijf. We werden weer getrakteerd op een heerlijke limburgse vlaai. Dick gaf ons weer de rondleiding en de jongens riepen weer een slaapkamer en nog een en nog een en oh een douche , nog een douche en nog een douche, prachtig vonden ze het. en televisie dat ook nog op hun kamer. we hebben het weer heel fijn gehad. iedereen heerlijk geslapen in de goede bedden. Het was zonnig warm weer, zelfs 32 graden een dag, heerlijk buiten gezeten in jullie prachtige bloementuin met een glaasje wijn, bier. We hebben dit keer ook prachtige wandelingen gemaakt, heuvels op, heuvels af, de kinderen ook mee. je kunt alle kanten op vanuit het gastenverblijf. Valkenburg bezocht en in het sprookjesbos geweest. erg leuk geworden. klim en speeltoestellen ook nieuw gemaakt. We hopen nog eens terug te komen met onze andere zoon en kleinkinderen meisje 4 jaar en jongen 7 jaar. Bedankt Dick en Nina het gaat jullie goed.
Even geduld...