Het hemelvaartweekend 2015
hebben wij een heerlijk zonnig warm weekend gehad met onze dochter,
schoonzoon en hun 2 jongens, 6 en 9 jaar( onze kleinkinderen).
De echte limburgse vlaai stond al klaar in een mooie grote koelkast. we hebben er lekker van gesmikkeld. De kinderen mochten elke dag de eitjes uit het hok rapen. geweldig vonden ze het. Het gastenverblijf was netjes, heel schoon en smaakvol en gezellig ingericht.
3 grote slaapkamers met eigen douche , wastafel en toilet. was heel fijn.
Vanuit het gastenverblijf kun je direct vertrekken (wandelpaden door weiland, langs graanvelden , smalle paadjes enz, De dierentuin Gaia in Kerkrade bezocht (mooi opgezet). In Vaals de toren beklommen en in het labyrinth waar je gaat dwalen. Slenaken vlakbij gezellige eetgelegenheden (de boswachter aan te bevelen) terrasjes en een supermarkt om de boodschappen te doen.We hebben het erg fijn gehad en komen in juni nog een keer.


