Beste Dick en Nina (en Jansen),
Afgelopen pinksterweekend hebben we mogen genieten van jullie accommodatie. Een goed voorbeeld van wat je verwacht van een vakantiewoning; tot in de kleinste details verzorgd, zeer schoon en in een prachtige ambiance. Dit gekoppeld aan een warme ontvangst en bejegening. Kortom een top weekend en zeker voor herhaling vatbaar. Voor ons een dikke negen!
Graag tot een volgende keer en een bot voor Jansen!
Met vr.gr.
Albert & Ineke
Martijn & Lisette
Karim


