Bitseelberch

Gasten

Schrijf een nieuw bericht voor het Gastenboek

 
 
 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt in het gastenboek nadat we het beoordeeld hebben.
We behouden het recht voor berichten te wijzigen, te verwijderen of niet te publiceren.
Geert Ketelaars schreef op 10 november, 2023 om 13:17
Lang weekend verbleven met ons gezin met aanhang (6 personen) op deze fijne plek. Lekker kersenvlaaitje van de bakker uit Slenaken bij ontvangst. Het huisje heeft 3 ruime slaapkamers met douche en toilet. Ideaal dus voor 6 volwassenen. Mijn vrouw en ik konden nog 2 dagen bijboeken (1 slaapkamer) nadat de kinderen weer uitgevlogen waren. Erg comfortabel. Gezellige woonkamer (klein maar fijn) en ruime keuken. Huisje is zeer goed uitgerust. Alles is aanwezig. Prettig contact met José, de eigenaar van het huisje. Mooi wandelen in directe omgeving. Slenaken, Noorbeek en Voerstreek om de hoek. Verder ook Eijsden, Savelsbos en Maastricht bezocht. Kortom we hebben een heel geslaagd weekend gehad. Zeker voor herhaling vatbaar. We houden van dit deel van het Limburgse heuvelland.
Even geduld...