Van 8 mei tot 14 mei verbleven wij \'\'op de Bitseelberch\'\'.
Wij hebben genoten van het prachtige, sfeervolle en gezellige onderkomen! Een oase van rust in een prachtige omgeving waar je eindeloos kunt wandelen en kunt genieten van de natuur en de gastvrijheid van Limburg.
Dank jullie wel Dick en Nina!!
Graag voor herhaling vatbaar.


